Tuesday, January 3, 2012

Azam baru???

Selamat Tahun Baru 2012!!!

Kalau nak ikutkan kira-kira saya yang handal jugak la matematik masa sekolah menengah dulu hohohoho, tinggal lagi 2 bulan 1 minggu sebelum saya akan betul-betul percaya yang saya akan jadi isteri seseorang. 

Perasaan sekarang???? Tak tau nak describe camne sebab sekarang tengah sibuk prepare pape yang patut. Agak slow & steady jugak la sambil makan-makan angin hehehe Tengah fikir ape lagi yang tak setel. 

Kalau berdasarkan mereka yang dah berkahwin sebelum saya, ada yang kata berdebar-debar. Tapi saya macam tak percaya yang ianya akan berlaku juga. Saya akan habiskan masa-masa saya dengan lelaki yang saya sayang!!!! :D Okay sekarang tengah bergenang air mata ahahahaha poyo.  

Yes hope that this year will be a great year for both of us. Will always be beside you through thick & thin. 

okay sambung buat kerja hehehehe

No comments: